Lekker lezen

Half september stop ik definitief met werken en dan hoop ik meer tijd te krijgen om te lezen. Nu moet ik door tijdgebrek de keuze maken tussen knutselen en lezen en het eerste wint altijd. Nu heb ik een boek gemaakt dat ik niet hoef te lezen (best wel slim, al zeg ik het zelf☺).
Het is gemaakt met één van de nieuwste stencils van Dutch Doobadoo.
Je kunt hier zien dat ik de bladzijden bovenaan gemaakt heb met ribbelkarton en dat een beetje met Gesso heb aangezet. Alle randen van het designpapier heb ik trouwens met de paperdistresser 'oud' gemaakt. Boven en onder heb ik een prachtig koperkleurig hoekornament geplaatst. Links boven kun je ook nog een vlindertje met een lijfje van parels zien.
Hier zie je het onderste hoekornament en de klimop.
Wat een lief en ook wel romantisch plaatje hè? Eerst gemat op een stans van een giftcard en erbovenop één van de nieuwste stansen van Marianne Design. Bestaat uit 2 delen en ik heb geprobeerd ze zó te plakken dat ze één geheel vormen.
De vlinder nog een keer, maar dan aan de andere kant.
En nog een close-up van de mooie bloementoef.
Hieronder zie je de producten die ik uit de webwinkel van Kreatrends heb gebruikt.

PI2048 Pickup basic paper wolwit.jpg  8089-0211 Ribbelkarton A5470.713.599 Dutch Doobadoo Card Art BookPK9105 Pretty Papers Bloc Belle Fleur  EWK1239 Knipvel Els Wezenbeek Country Style -HeartsCR1371 Craftables snijmallen Laurel with heart  Sierhoekjes   870.002.010 Gesso wit Dutch Doobadoo.jpg 95222 Paletmessen, 5 assorti LR0420 Creatables snijmal Gift Card6002-0456 Noor! snijmal klimop  LR0356 Creatables snijmal Tinys butterflies 1  CT21547 Edge Crimper paper distresser  55571-af21 Dixi Artificial Flowers chrysanten wit  55572-fs41 Dixi flower sterms creme

Ik wens iedereen een heel fijn weekend!
xxx Margreet

Challenges:
Fussy and Fancy: A walk in the garden
Brown Sugar: AG
Crafting with Friends: AG
Creative Fingers: AG
Morgan's Art World: Use a die
Simply Papercraft: AG
Crafty Friends: Favourite embellishment: all kind of dies

Reacties

Ans Gilbert zei…
Hoi Margreet,
leuk vooruitzicht heb je, stoppen met werken en dan zoveel lezen als je maar wilt..Ik werk overdag aan mijn kaarten en lees 's avonds altijd..
Je hebt een prachtige kaart gemaakt, leuk is die nieuwe stans van het boek..
ook de kaart hieronder is heel erg mooi geworden,
groetjes,
Ans
ziet er goed uit Margreet

gr karin
Suzan zei…
Prachtige boekkaart heb je gemaakt Margreet!
Groetjes Suzan
Oh this is so beautiful hun gorgoues detail love the soft colours too hugs Cheryl xxxu
José zei…
Heel leuk dit boek. Fjn dat je straks meer tijd hebt en niet hoeft te kiezen tussen knutselen en lezen
Gorgeous and beautiful card Margreet thank you for joining us over on
Morgans Art World
Dianne xx
MAW CT
*Vicki* zei…
What a stunning design Margreet!! I just love your pretty image, papers and texture here! :)
Norma zei…
Gorgeous book, Margaret. I love to read too! Beautifully designed. Love the distressed paper edges. Terrific diecuts and embellishments.
Thanks for coming over to play with us at the Fussy and Fancy Friday Challenge.
hugs,
Norma
Diane zei…
Gorgeous card and such pretty details! Thank you for joining us at Fussy and Fancy for our challenge!
Diane FAF DT
Susan Renshaw zei…
Love the embellishments!
Thank you for sharing with Creative Fingers!
Susan
DT for Creative Fingers!
Calling All Crafters! – My personal Blog!

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me