Gingerbread man

Deze keer heb ik mijn bijdrage aan 52 WTC gecombineerd met mijn DT kaartje voor AnMa Creatief.
Ik heb een giftenvelop gemaakt met de Dutch Doobadoo Envelope Art + Tag, die ik uit rood linnenkarton heb nagetekend en uitgeknipt.
Daarna heb ik het geheel geëmbost met de Marianne Design Design Folder Extra.
 Voor de bovenkant van de tag heb ik de kleinste Crealies Decorettestans CLDR17 gebruikt.
De Dovecraft Gingerbread Man heb ik eerst uit rood linnenkarton gestanst en daarna nog een keer van kraft. Op elkaar geplakt en bewerkt met de Pearl Pen black en de Pearl Pen white.
Toen de grootste vorm van de Crealies Decorettestans CLDR17 opgeplakt met behulp van de Joy! lege lijmpen die ik met Tacky glue gevuld heb. Deze pennen zijn heel fijn voor het plakken van dunne en/of kleine dingen.  Daarbovenop heb ik met foam het vrolijke mannetje geplakt.
De sterrenrand hoort bij de Marianne Design Design Folder Extra. Deze heb ik gestanst met behulp van de Craft Emotions Connect Tape. De sterretjes heb ik er om en om terug ingeplakt.
   
 Dit is de voorkant van de tag.
En dit de achterkant, waarvoor ik een extra 'zakje' onderaan heb gemaakt, waar de tag precies in past.
Een tekst gestempeld met een Clear stamp tekst van Marianne Design. De randjes heb ik bewerkt met de paper distresser en er wat overgebleven sterretje bij geplakt. Voor al dit fijne werk vind ik de Joy! double end pick tool  heel erg handig.
xxx Margreet

Challenges:
Fairy tale: Weihnachten im July
Cards und More: Embossing
Lemon Shortbread: AG
Melonheadz Friends: Christmas in July
Sparkles Monthly: Christmas in July
Fussy and Fancy: Christmas in July
Christmas at Sweet Stampin': AG
Fab 'n Funky: Christmas
Little Red Wagon: Christmas in July
Mod Squad Challenge: Christmas in July

Reacties

Heel tof dit ingepakte label. Die decorettestans vind ik erg mooi!
fijne dag
Nancy
Monique zei…
Wat leuk gedaan!
Groetjes, Monique
ziet er erg leuk uit ! leuk om zo een bon te geven,
grtjs,martina
x
Petra L zei…
Leuk Margreet, erg leuk :-)

Lieve groet, Petra
Zowel de tag als de verpakking eromheen zien er top uit Margreet. Ik vind gingerbread-mannetjes zo leuk...
Lieve groetjes Miranda
Diny zei…
Wat ontzettend leuk gedaan Margreet!
Groetjes Diny
!neke zei…
Gave giftset is dit geworden !!!

groeten Ineke
Ans Gilbert zei…
Mooie tag heb je gemaakt Margreet,
leuke embossingfolder en de gingerbreadman is leuk!
groetjes,
Ans
JanR zei…
What a fun tag! I really like that gingerbread man. Thanks for joining us at Melonheadz Friends.
Marijke zei…
Heel leuk gedaan, zowel de tag als de envelop erom heen. Mooie kleuren en leuk die gingerbreadpop. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.
marian zei…
Wat een leuk idee om zo een bon cadeau te geven.
Groetjes van Marian.
Gina's Cards zei…
This is such a wonderful tag, I love the gingerbread man! Thank you for sharing with us at F~ussy and Fancy, good luck and I hope you will join us again.
Hugs
Gina xx
Francisca zei…
Een cadeaubon is altijd leuk om te geven maar nog leuker om te krijgen .
Dus vind ik hem zeker een zeer leuke geworden

Groetjes,
Francisca
Suzan zei…
Leuke kerstlabel heb je gemaakt Margreet!
Groetjes Suzan
Kathy Krug zei…
Fun tag and gingerbread man. Thanks so much for joining us at Mod Squad's Christmas in July Challenge. Hope we will see your creations in future challenges.
Kathy
MSCB DT
GerJanne zei…
Hoi Maargret, wat leuk deze tag! Het koekmannetje is erg leuk!
Groetjes,
GerJanne
Colien zei…
Leuk kerstlabel, grappig dat koekmannetje! En gezellig dat je meedoet met onze wekelijkse challenge bij 52 Weeks to Christmas. Tof dat je wilt proberen om een zomerse 'Christmas in July'-kerstkaart te maken voor komende donderdag, veel knutselplezier!
grtz. Colien (DT-lid 52WTC)
Ellen zei…
Zag je creatie al voorbijkomen op FB, wat leuk gedaan! En handig hoor de vermelding van alle materialen, ik kom steeds weer 'dat wil ik ook'tegen, bij jou dus de lijmpen, kende ik nog niet.

xxx Ellen
Unknown zei…
Love your project! Your ginger man is so cute! Thank you for joining us at LRW!
Ginny zei…
fab tag, thanks for joining us at FnF :)
Babs zei…
Beautiful creation, thank you for sharing it with us at Sparkles Monthly, hope to see you next time.

Hugs Babs DT member x

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me