Geslaagd

Toen ik de opdracht van het KKT (rood en geel) zag, had ik meteen dit papier in gedachten. Het is een van mijn allereerste designpapiertjes (dus al vele jaren oud). Jammer genoeg komt het wat flets over op de foto, maar in werkelijkheid is het veel geler.
  
De dochter van mijn collega was geslaagd voor haar diploma en ik heb voor haar dit kaartje gemaakt met één van mijn favoriete vogeltjes.
Ik ben benieuwd naar de creaties van de andere KKT-leden. Vandaag moet ik de hele dag werken, dus ik kom vanavond of anders morgen even kijken.
Fijne woensdag!
xxx Margreet

Trots dat ik met dit kaartje in de Top 5 van Eureka Stamps ben gekozen
 Eureka
Challenges:
De Egel: Dier op je kaart
AAA Cards: Game #67 Googley eyes
Crafting When We Can: Any occasion
City Crafter: Hang out the flags
Try it on Tuesday: I believe I can fly



Reacties

Valerija zei…
So fun. I love it!
Valerija xx
Mariken zei…
Aah, die vogeltjes zijn zo leuk! Ze staan super op dat vrolijke rood-gele papier!!
Wat een superleuk geslaagd - kaartje!
Poficiat met je toppertje ook!
fijne dag
Nancy
haha, wat is ie leuk geworden ! een mooi kaartje zo ! geslaagd hoor
bedankt alweer voor je deelname,
ik wens je een fijne, zonnige zomer !
grtjs,martina
x
Diny zei…
Wat een schitterend kaartje Margreet.....heel erg leuk gedaan!
Je kunt met dit kaartje ook meedoen bij Anreda #stippen.
Groetjes Diny
Anoniem zei…
Geslaagd...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Ellen zei…
Geweldig, dat vogeltje! Vrolijke kaart!
Jantine zei…
Leuk Margreet! Ik ken het verschijnsel dat kleuren op de foto soms anders ogen dan in het echt.
Je vogeltje is een schatje en je kaartje is mooi!
Groetjes
Jantine
Colien zei…
Letterlijk een geslaagd kaartje in de gevraagde kleurtjes, leuk!
grtz.Colien
Wat een leuke geslaagd kaart is dit Margreet. Je hebt grappige plak-oogjes gebruikt met die oogleden en wimpers, geeft een heel eigenwijs effect vind ik.
Gefeliciteerd met je behaalde top 3 notering....blijft leuk.
Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)
Dorte zei…
Brilliant card, Margreet, love the colour combo,
hugs DOrte
Pop's Cards zei…
This is just stunning sweetie :0) hugs Pops x
Ros Crawford zei…
What a fun and fabulous card!! Thanks so much for playing along at CCCB!!
Marjut zei…
This is wonderful. Thank you for joining us at TioT.
Ans Gilbert zei…
Hoi Margreet,
grappige vogel op een hele mooie kaart, de combi is perfect!
groetjes,
Ans
Nancy zei…
Hey Margreet,

Super leuke kaart maakte je... Dat het papier al wat ouder is, staat er niet op ze... En die vogels lenen zich perfect voor het onderwerp!

Liefs,
Nancy

Geweldig leuk dat je meedoet met onze 'DIEREN' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}
Rosina zei…
Heel mooi is dit'geslaagd' kaartje Margreet....leuk dat jij ook rode stippeltjes hebt op een gele achtergrond...en het leuke vogeltje past er ook perfect bij....KNAP gedaan!!!

liefs Rosina
Veerle zei…
Geweldig leuke KKT kaart Margreet, goed gedaan.
Groetjes, Veerle
die is super gaaaaaaaaaaf Margreet en gefeliciteerd met je top5
Gr Karin
wat leuk gedaan, écht een geslaagd kaartje! groetjes Petra
Marfien zei…
Een zeer geslaagde komische kaart Margreet.
carla zei…
Wat een mooi kaartje.
Het zit prachtig in elkaar.
Helemaal geslaagd Margreet.
Groetjes,
Carla
chantal zei…
Superleuk gedaan met die crazy bird
liefs Chantal
GerJanne zei…
Ontzettend leuk! Die vogels zijn zo gaaf! Grappig dat je dat nog weet dat et een van je allereerste Designpapiertjes is. Ik weet ook nog goed welke ik als eerste had en daar heb ik ook nog restjes van!
Dak je voor het meedoen bij ons van de Egel!
GerJanne
Creatiels zei…
leuk die crazy bird, en op papier staat geen leeftijd dus..... geslaagd voor de opdracht vind ik
groetjes
Els
Ans S. zei…
Hele mooie vrolijke geslaagd kaart.

Groetjes Ans
Stella zei…
Ik vind die vogel wel geweldig! Wat een gave uitwerking van onze challenge; dank je wel voor het meedoen bij CCCB!
Just fab! Thanks for joining us at TioT's!
oxo Susi
Altijd leuk om een reden te hebben om die mooie oude papiertjes weer eens uit de kast te halen! Je kaartje is super, mooi kleurwerk en de hoed past hem precies!
José zei…
Leuk geworden met de crazy bird en het vrolijke papier
Such a fun card! Thanks for playing along with us at AAA Cards!
Sazzle Dazzle zei…
Those crazy birds are awesome as it is but even more so and cuter with googlie eyes. Thanks so much for playing along at AAA Cards this week. Sarah
Mrs.B zei…
Fabulous card, love how you've used this crazy bird.
Thanks for sharing with us at TioT
Avril
Ellen zei…
Superleuke kaart en wat een leuk vogeltje is dit!

xxx Ellen
Sarah zei…
Grappig! Tof gedaan!
Nelleke zei…
Dan kom ik wat later dan de bedoeling was, nu met mijn reactie op jou KKT. Wat een leuk vogeltje, ik zie hem iedere keer maar blijf hem mooi vinden. Groetjes, Nelleke

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me