Easelkaart AnMa Creatief september challenge

Een nieuwe maand, dus een nieuwe challenge bij AnMa Creatief. Deze keer wil Anne-Marije graag easelkaarten zien. Dus dames, kom op met jullie creaties.
Ik heb als basis kraft cardstock gebruikt. Daarop heb ik designpapier van First Edition geplakt en wel van de lijn 'Neroli'. Dit heb ik aan de randen wat gerafeld. Daarna ben ik gaan spelen met het 3D stansblok 'Summer at the Beach' van Studio Light. De zeilboot en de reddingsboei zijn met foam verhoogd opgeplakt. Aan de zeilboot heb ik met een touwtje een bedeltje van een anker gehangen.
De meeuwen en de vuurtoren zijn van Joy! en heb ik gestanst, geƫmbost en gekleurd met Tim Holtz distress inkt (broken china en fired brick) terwijl alles nog in de mal zat. De snavels heb ik met een gele marker gekleurd. Ook de meeuwen zijn met foam verhoogd.
Van kraft 2 Vintage Flourishes zeilknopen van Joy! uitgestanst en elkaar overlappend opgeplakt.
De golven van Joy! heb ik 3x uitgestanst: 1x van wit cardstock, 1x van kraft en 1x van designpapier. Na stansen en embossen, het papier in de mal laten zitten en met Tim Holtz distress inkt (broken china) beĆÆnkt. De 2 bovenste lagen heb ik laten verspringen en met foam opgeplakt (zodat de bovenkant van de kaart tegengehouden wordt).
Het plaatje komt ook weer uit het 3D stansblok 'Summer at the Beach' van Studio Light, net als de zeesterren, krab en schelpen . Ook de krab en de schelpen zijn met foam opgeplakt, zodat ze wat boller lijken. Dit alles is opgeplakt op de mooie lijn 'Neroli' van First Edition.
Ik hoop jullie wat inspiratie te hebben gegeven, zodat je zin hebt gekregen om met onze challenge mee te doen.
Er is weer een leuke prijs te winnen en wel:

Als je kans wilt maken om deze mooie mal te winnen, zul je een easelkaart in moeten leveren!

Bedankt voor je bezoekje!
xxx Margreet

challenges:
Incy Wincy Designs: Anything goes
Craft Your Passion: Always anything goes
Simons Says: Anything goes
Sparkles Monthly Challenge: More than 1 fold


Reacties

Adriana zei…
Wat mooi gecombineerd met het Neroli papier! Mooi gemaakt en zo leuk hoe je de golven hebt gebruikt.
Liefs Adriana
Anoniem zei…
Wow, schitterend!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Misseke zei…
Prachtige easelkaart heb je gemaakt Margreet - mooi gecombineerd en superleuk gedaan - hij is super!

Groetjes,
Misseke
Wat is dit toch een geweldige uitvinding hĆØ, die 3D stansblokken. Deze is ook weer zo leuk. Je heb er weer wat moois van gemaakt Margreet. Liefs Judith
Ook jouw kaart is een plaatje!
Groetjes van Ria
een mooi bewerkte easelkaart Margreet
Gr Karin
*Vicki* zei…
Wow!! This is such an amazing nautical design Margreet!! I love your colors and papers too!! Fabulous easel card my friend!! HUGS
nans'creablog zei…
Een schitterende easelkaart Margreet. Ik vind 'm super.

Groetjes,
Nans
coldwaters2 zei…
Wow this is just fantastic Margreet what an awesome design love the nautical theme it is ACE.
hugs
Lorraine x
Jingle zei…
Very nice card! Thanks so much for playing along with us for Anything Goes week on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!
lasize zei…
Wat is je easelkaart mooi Margreet en een heerlijk maritiem gevoel krijg je hierbij.
leuke details en alles past mooi bij elkaar.
groetjes van Anneke ( speedy )
Pop's Cards zei…
This is gorgeous sweetie so many gorgeous details to look at hugs Pops x
JosĆ© zei…
Ik vind 'm helemaal gaaf Margreet, precies in mijn straatje, zo leuk dit maritieme onderwerp
Brenda B zei…
Lovely sea-sidey card, it would be perfect for a male. Thanks for playing along with us at Sparkles this month, hope to see you again.

Hugs
Brenda
Sparkles DT
Crafty Pearly zei…
Love the colours. Thank you so much for joining us at Incy Wincy Challenge Blog this week. Hugs Traci DT xx
Visit me at http://craftycrested.blogspot.co.uk
Ellen zei…
Superleuke kaart! Doet me weer naar de zomer verlangen: met dit weer lijkt het al weer 'eeuwen' geleden dat ik in het zonnetje zat.

Liefs, Ellen
Anoniem zei…
What a fantastic card.Just love the layering of the sea themed elements and the die cuts are perfect.Thanks for joining us at Craft Your Passion.Hope to see you again next week.
Lisa x
Cazro zei…
A fabulous easel card. Love the nautical theme. Thanks for joining us at Sparkles Monthly Caz DT
Unknown zei…
Brilliant easel card. Such fabulous images and great layout. Thanks for joining us at Sparkles Monthly Challenge - More Than One Fold and good luck! xx

Populaire posts van deze blog

Fractured card