Sweet Stampin Challenge #11 Scallops - DT card



Hier is mijn DT kaart voor challenge #11 van Sweet Stampin Challenge Blog.
Here's my DT card for Sweet Stampin Challenge Blog, challenge #11.

Ik heb mijn I used my Martha Stewart punch Scallops gebruikt (uiteindelijk nauwelijks te zien vind ik) (although finally it is hardly to see, I think).......Nestabilities Labels Four....DP is Making Memories (Love Struck).....McGill's pine punch....the image is the Greeting Farm's Madelynn (thanks again Emma)......and I coloured with my Copic Ciao's.....aangezien ik niet echt tevreden ben ook mijn kleurkunsten, ga ik vandaag daarin een workshop volgen (but as I'm not content with my colouring I'm following a workshop for this today). The used sketch is a challenge at House of Sketches (which I'm entering with this card).
Ik doe met deze kaart mee bij House of Sketches, daar ik hun sketch heb gebruikt.

Ik hoop dat jullie deze week weer meedoen. Je hoeft geen Stampin'Up! producten te gebruiken, maar als je dat wel doet, ding je tweemaal mee naar de maandelijkse prijs. Kijk hier maar eens wat dat voor moois is!
I hope you can join us again this week. You don't have to use Stampin'Up! products, but if you do, you get two entries into the monthly draw. Just take a look here for that fab prize!
Bedankt voor het langskomen en een fijn weekend!
Thanks for passing by and enjoy your weekend!
xxx Margreet

Reacties

Hetty zei…
Hij is toch wel heel erg mooi geworden

gr hetty
* Üla * zei…
Heel mooi en erg romantisch kaartje Margret.Het plaatje is ook zo lief.
groetjes Ula
Lori zei…
Ohhh this is sweet, what a cute face on Madelynn, I love the flowers and all the pink, gorgeous!!!!
Een super mooi kaartje Margreet. Prachtige kleuren en een heel leuk stempeltje.
Fijne zondag nog, Sjakkie
Milnie zei…
schitterende kaart Margreet, vind de kleuren echt prachtig!

liefs
José zei…
'n hele mooie kaart Margreet, ik zie de scallops toch wel hoor.
Groetjes van José
Mery zei…
wat een lief kaartje.. prachtig. Alles prachtig bij elkaar gecombineerd. Bedankt voor het meedoen

Liefs Mery
Fink zei…
This card is gorgeous! Thanks for the birthday wishes!
Faye zei…
This card is absolutely super, I just love it. xxx
Crystal zei…
this is gorgeous! your coloring on it is so absolutely stunning! WOW! hugs!

Populaire posts van deze blog

Fractured card